luni, 18 aprilie 2011

Trezire in vis...

Am pasit desculta,
pe drumuri de piatra si pamant,
pana la portile cetatii albastre
am ratacit drumul
de sute de ori
de sute de vieti,
am strigat din trunchiul copacilor
tremurandu-le radacina,
am cantat pasarilor
dorul de aripa
jenandu-ma uneori de mirarea fluturelui,
am apus tacuta in bratele intrebarilor
colorandu-mi umbra in culori sangerii,
stiind ca raspunsul e oricum prea inalt,
prea profund pentru cat puteam cuprinde atunci
umbra mea si cu mine,
atat de mici incat am fi putut incapea
intr-o frunza.
Ma surprind acum privind la portile infinitului
cu sufletul extins
peste freamatul universului,
arcuit peste astre,
cu ochii putin mai mari, atat cat sa cuprinda necuprinsul,
renascand dintr-un vis prelung, sadit
in gradina viselor mele
de palmele nevazute ale visatorului...

Ma intreb,
oare inima universului ne viseaza
la fel de frumos?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu